Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Πρόλογος

              Όχι δεν είναι άλλο ένα blog κραξίματος, ούτε θα ξεχωρίζω τους ανθρώπους σε κατηγορίες αλλά και ούτε άλλο ένα πικρόχολο blog που κράζει χωρίς όρια και φυσικά υπό την προστασία της ανωνυμίας που παρέχει το internet.
Όχι, είναι απλώς η πλευρά της πραγματικότητας που εγώ βιώνω καθημερινά,η δική μου αλήθεια και ερμηνεία της ρουτίνας μου, ο δικός μου κόσμος.
Δεν χρειάζεται να συμφωνεί κανείς ούτε και να διαφωνεί, ο καθένας άλλωστε έχει από μια άποψη (όπως και μια κωλοτρυπίδα).
Έτσι και εγώ βγάζω τη δική μου πιο έξω από τα όρια του κοινωνικού μου περίγυρου σαν ακόμα μια ψηφιακή ύπαρξη στο αχανέστατο διαδίκτυο.
Ελπίζω να λειτουργήσει σαν αντλία εκτόνωσης (για αυτό το δημιούργησα)και ίσως κάποιος να ταυτιστεί με τα γραφόμενά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου